Klantgericht onthaal aan de telefoon en het loket


5182
15
12 lesuren

Klantgericht onthaal aan de telefoon en het loket

Principes van klantgericht werken:
  • wat is klantgericht werken en waarom is het belangrijk
  • gouden regels en technieken van klantgericht werken en klantgericht telefoneren.
Principes van communicatie
  • communicatieproces en regels
  • vaardigheden
Principes van omgangskunde
  • de houding van het meedenken
  • de luisterhouding
  • omgaan met mensen volgens het BOTS-schema
Praktijk
  • hoe omgaan met verbaal geweld aan de telefoon
  • hoe combineer je baliewerk en klantvriendelijk telefoneren
  • hoe ga je om met anderstaligen aan de telefoon en balie

Inschrijven kan via het online inschrijvingssysteem (enkel voor opleidingsverantwoordelijken)
Niet-leden van Paulo schrijven via dit formulier.

Deze opleiding wordt gepland bij voldoende interesse. Indien u kandidaten heeft voor één of meerdere sessies kan u gebruik maken van de wachtrij binnen MyOpac. U kan deze opleiding ook specifiek voor uw zone aanvragen (min. 12 deelnemers).
PS:
- Niet alle opleidingen zijn reeds gepland of ze kunnen reeds volzet zijn, in dat geval kan ingeschreven worden op een wachtrij.
- Mailadres voor inhoudelijke vragen over opleidingen of aanvragen voor opleidingen op maat: eps.paulo.bijscholingen@police.belgium.eu