Klantgericht onthaal aan de telefoon en het loket
Erkenningsnummer: 5182
Doelgroep:
Maximaal aantal deelnemers: 15
Duur: 12 lesuren
Doelstellingen/Inhoud:
Klantgericht onthaal aan de telefoon en het loket Principes van klantgericht werken: wat is klantgericht werken en waarom is het belangrijk gouden regels en technieken van klantgericht werken en klantgericht telefoneren. Principes van communicatie communicatieproces en regels vaardigheden Principes van omgangskunde de houding van het meedenken de luisterhouding omgaan met mensen volgens het BOTS-schema Praktijk hoe omgaan met verbaal geweld aan de telefoon hoe combineer je baliewerk en klantvriendelijk telefoneren hoe ga je om met anderstaligen aan de telefoon en balie
Praktische info:
Inschrijven kan via het online inschrijvingssysteem (enkel voor opleidingsverantwoordelijken)
Niet-leden van Paulo schrijven via dit formulier .
Uren + Locaties:
Start-Eind
Max. # Deelnemers
Vrije plaatsen
03-06-2025 - 04-06-2025
15
-1
PS:
- Niet alle opleidingen zijn reeds gepland of ze kunnen reeds volzet zijn, in dat geval kan ingeschreven worden op een wachtrij.
- Mailadres voor inhoudelijke vragen over opleidingen of aanvragen voor opleidingen op maat: eps.paulo.bijscholingen@police.belgium.eu